Átvett rendeléssel kapcsolatos probléma van?
Semmi baj,segítünk!
Küldj el a hibás termékről a képeket vagy videókat, hogy a lehető leggyorsabban kezelni tudjuk a problémát!!!
A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy észrevételét / panaszát emailben jutassa el az info@depohaz.hu email címünkre!!!
Az ügyfélszolgálatunk a lehető leghamarabb felveszi önnel a kapcsolatot!
Termékeinkre a jogszabálynak megfelelően 1 ( cégek részére ) 2 ill.3 ( magánszemélyek részére ) év garancia érvényes(Terméktípustól függően)
Minden általunk forgalmazott termékre cégünk a 151/2003 (IX.22) kormányrendeletben foglalt kötelező 24 hónapos jótállási idő vonatkozik.
További információkról itt olvashat.
Garanciális ügyintézés menete:
A meghibásodott készüléket jutassa el telephelyünkre (4400,Nyíregyháza Selyem utca 60.) A beérkezést követően mi azonnal elkezdjük a garanciális javítás folyamat megkezdését!
Kérjük a csomagban NE felejtse el berakni a garanciajegyet és a számla másolatát!! A jótállási igény érvényesítéséhez minden esetben szükséges az érvényes (garancia)jótállási jegy bemutatása(elküldése). Amennyiben a készülék jótállási jegye elveszett semmi baj,hívja az ügyfélszolgálatunkat (tel:06 20 39012-42)ha a jótállás időtartama már lejárt a készüléket külön díjazás ellenében tudjuk csak javíttatni.
Kérjük ezeket az adatokat adja meg hogy a lehető leggyorsabban elkezdhessük az ügyintézést!
A levélnek tartalmaznia kell:
- a termék tipusát
- a vásárlás időpontját
- a hiba leírását
- a vásárló elérhetőségeit.
A hibabejelentást követően kollégáink felveszik Önnel a kapcsolatot és gondoskodak a hiba elhárításáról.
Kérjük, amennyiben harmadik fél közreműködésével (pl. futárszolgálat) juttatja el készülékét webáruházunkba, mindenképpen alaposan becsomagolva adja át a terméket. A csomagolás nélkül futárnak adott készülékek szállításból eredő sérüléseiért nem tudunk felelősséget vállalni. Az általunk futárkézbe adott készülékek csomagolásáról cégünk gondoskodik.
Együttműködésüket köszönjük!
Depohaz.hu | Online termékek Webáruháza